Bila lagi?

bila lagi nak outing?

Bila ya?
Bila lagi ya?
Mandi-manda, sambil shoot pepatung mcm org gile. Haha. Mesti fun.

Btw, aku rasa nak transfer ke blogger la..tapi menten blog ni..sbb ada sentimental value.. bukan ape, aku geram sbb xleh customize layout.. 😦

what’s next?

~ by 1ldk on October 20, 2009.

6 Responses to “Bila lagi?”

  1. Baru lepas belek-belek wp and blogger kau. Way to go! Puas sikit tengok gambar besar-besar. Hehe.

    P/s: Aku tak sure mana silap aku tapi masa masuk blogger, aku tak boleh nak tinggalkan komen. Huhu.

  2. bila lg bun…. heee

  3. jom!!!!!!
    aku pun nak amek gambo πŸ˜›
    nnt ajak farme kawan aku tu,dia pun kata nak join.
    tapi kemanaaaaaaaaaaaa manaaaaaaaaa manaaaaaaa.

    aku balik kl maybe 6hb11. lepas tu la kot baru aku boleh join ko

    • boleh aja bang..OK kata abang, OK la kami semua. Kami ikut aje ckp abang..hahaha
      skali skala kena follow up outing bersama rakan2..refresh balik idea πŸ˜€

Leave a comment